Per fer una bona planificació de l'espai públic hauríem de ser creatius i transgressors, apunta Richard Sennett en aquest llibre. Si volem viure en entorns flexibles, sostenibles i estimulants, tots els professionals implicats en el disseny de les ciutats haurien d'incorporar coneixements d'altres d...
Per fer una bona planificació de l'espai públic hauríem de ser creatius i transgressors, apunta Richard Sennett en aquest llibre. Si volem viure en entorns flexibles, sostenibles i estimulants, tots els professionals implicats en el disseny de les ciutats haurien d'incorporar coneixements d'altres disciplines, com ara la biologia evolutiva, l'antropologia, la filosofia o la literatura.
A partir de la descripció d'un sistema urbà obert, en evolució inestable, Sennett ens convida a concebre l'espai públic en el sentit de «context», amb tota la seva complexitat dinàmica: com un procés sempre en marxa, capaç de respondre a la incertesa i al canvi continu a què està exposada la societat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.