La nova esfera pública segons el filòsof Jürgen Habermas: "Un esdeveniment de primera magnitud". Die Zeit Jürgen Habermas torna a reflexionar sobre el rol de l'esfera pública en els estats democràtics. Els grans canvis que ha patit l'estructura mediàtica, modificada a causa de la digitalització i de...
La nova esfera pública segons el filòsof Jürgen Habermas: "Un esdeveniment de primera magnitud". Die Zeit Jürgen Habermas torna a reflexionar sobre el rol de l'esfera pública en els estats democràtics. Els grans canvis que ha patit l'estructura mediàtica, modificada a causa de la digitalització i de la crisi democràtica, han portat Habermas a repensar la nova esfera pública, el concepte que perfila l'espai que se situa entre la societat civil i el sistema polític. El nucli del llibre és la suposició que les noves formes de comunicació perjudiquen l'esfera pública política com a tal. Això comportaria un nou canvi estructural en l'esfera pública, amb greus conseqüències per al procés deliberatiu de la formació democràtica d'opinió i voluntat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.