Cansats, fracassats, ansiosos, empresaris de si mateixos, narcisistes, precaris... Com es defineix una generació gestada a l'ombra d'un capitalisme voraç? A No siguis tu mateix el filòsof Eudald Espluga crea un mapa de retalls d'una generació fastiguejada i sobreexposada als discursos d'autosuperaci...
Cansats, fracassats, ansiosos, empresaris de si mateixos, narcisistes, precaris... Com es defineix una generació gestada a l'ombra d'un capitalisme voraç? A No siguis tu mateix el filòsof Eudald Espluga crea un mapa de retalls d'una generació fastiguejada i sobreexposada als discursos d'autosuperació personal, que ha viscut com el capitalisme digital se li ficava sota la pell. A través de referències populars i quotidianes, descobrirem que aquesta fatiga es pot subvertir i transformar en una forma de resistència al neoliberalisme. Escrits en primera persona, aquests apunts són una invitació a qüestionar l'individualisme hiperproductiu i emprenedor.
Apunts sobre una generació esgotada.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.