Un llibre meravellós, culte i accessible alhora, sobre la importància de la paraula escrita i el paper. Quin criteri pressuposa l'ordenament i la disposició dels llibres? Segons Roberto Calasso, tot aquell que prova d'ordenar la pròpia biblioteca ha de reconèixer i transformar bona part del mapa men...
Un llibre meravellós, culte i accessible alhora, sobre la importància de la paraula escrita i el paper. Quin criteri pressuposa l'ordenament i la disposició dels llibres? Segons Roberto Calasso, tot aquell que prova d'ordenar la pròpia biblioteca ha de reconèixer i transformar bona part del mapa mental de les seves preferències i passions, i ha d'estar disposat a trobar-se sorpreses sense esperar solucions clares.Lluny de decretar un mètode de classificació bibliogràfica, l'autor ens ofereix una visió íntima i personal de la bibliofília. Erudit i fascinant, Com ordenar una biblioteca no només és una lliçó sobre com ordenar, sinó sobre com editar, escriure, comprar, vendre i finalment llegir llibres.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.