En Juli Cèsar vol acabar amb /l'irreductible llogaret gal que se li resisteix des de fa temps, així que obliga els seus veïns a triar dos representants que hauran de superar 12 proves de les quals solament els déus podrien sortir victoriosos. Si no les superen, es rendiran; si les superen, en Juli C...
En Juli Cèsar vol acabar amb /l'irreductible llogaret gal que se li resisteix des de fa temps, així que obliga els seus veïns a triar dos representants que hauran de superar 12 proves de les quals solament els déus podrien sortir victoriosos. Si no les superen, es rendiran; si les superen, en Juli Cèsar es posarà en mans dels gals. Però en Juli ignora que els dos escollits, l'Astèrix i l'Obèlix, compten amb l'ajuda del seu enginy i... de la poció màgica d'en Panoràmix. Aquesta nova edició de Les 12 proves d'Astèrix (un àlbum per cargolar-se de riure basat en la mítica pel·lícula d'animació del mateix títol) inclou, a més de 40 il·lustracions inèdites i un text nou, una carta d'Uderzo als lectors.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.