Aquest àlbum marca el retorn a l'aventura. Va començar a sortir al setmanari Tintín, el setembre del 1966, quatre anys després d'acabar-se Les joies de la Castafiore. Aquí retrobarem en Rastatopoulos, qui crèiem que s'havia ofegat al final de Stock de coc, i al seu amic Allan. Sorgeix una nova figur...
Aquest àlbum marca el retorn a l'aventura. Va començar a sortir al setmanari Tintín, el setembre del 1966, quatre anys després d'acabar-se Les joies de la Castafiore. Aquí retrobarem en Rastatopoulos, qui crèiem que s'havia ofegat al final de Stock de coc, i al seu amic Allan. Sorgeix una nova figura: el molt riquíssim Laszlo Carreidas, l'home que mai no riu. Aquest home és un milionari, propietari d'avions i companyies petrolieres, i de la beguda Sani-Cola. Aquest personatge fou inspirat per Marcel Dassault. És un tipus paradoxal: pertany als bons, però sota l'efecte del sèrum de la veritat, apareix com un ésser sense massa escrúpols a l'hora d'amassar la seva fortuna. Cap al final de la història, trobarem a Mike Ezdaditoff, personatge inspirat en Jacques Berger, autor del llibre Le Matin des Magiciens i animador de la revista Planète. Aquí veiem la fascinació que sentia l'Hergé pels fenòmens paranormals i extraterrestres.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.