Quan el novembre del 2001, amb la caiguda del règim talibà, Åsne Seierstad entra a Kabul amb l'Aliança del Nord, la primera persona amb qui es troba és el llibreter Sultan Khan, un patriota afganès i cap de família. Els prestatges de la seva llibreria són plens a vessar i ell és un venedor hàbil i b...
Quan el novembre del 2001, amb la caiguda del règim talibà, Åsne Seierstad entra a Kabul amb l'Aliança del Nord, la primera persona amb qui es troba és el llibreter Sultan Khan, un patriota afganès i cap de família. Els prestatges de la seva llibreria són plens a vessar i ell és un venedor hàbil i bon conversador. Un dia, el llibreter la convida a sopar a casa seva i li presenta la família... Els homes riuen i fan broma, però les dones parlen poc. Durant la convivència amb aquesta família, Seierstad és testimoni directe d'amors prohibits, de matrimonis de conveniència, de crims, punicions i de revoltes callades de les dones que, com la Leila, encara se senten condemnades a "menjar pols".
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.