• Un conte per a cada lletra

    Gil, Carmen Cruïlla EAN 9788466149662 Veure altres llibres de la col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    Recull de contes, un per a cada lletra de l'abecedari, perquè els prelectors i primers lectors distingeixin les grafies i els sons de cada lletra i aprenguin a reconèixer-les. Cada conte té una lletra com a protagonista.
    Dimensions: 217 x 215 x 21 cm Peso: 950 gr
    Disponible
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-661-4966-2
    • Encuadernació : Tapa dura
    • Data d'edició : 01/08/2021
    • Any d'edició : 2021
    • Idioma : Català
    • Autors : Gil, Carmen
    • Il·lustradors : Rosenberg, Natascha
    • Nº de pàgines : 312
    • Col·lecció : Contes de lletres
    Recull de contes, un per a cada lletra de l'abecedari, perquè els prelectors i primers lectors distingeixin les grafies i els sons de cada lletra i aprenguin a reconèixer-les. Cada conte té una lletra com a protagonista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.